10 Ağustos 2014 Pazar

Yeniden Başlamak


Yine uzun hem de çok uzun bir aradan sonra yazıyorum. Baktım da neredeyse 1 sene olmuş yazmayalı. Oysa ki, ne çok şey yaşadım bu bir senede, ne sevinçler, ne başlangıçlar, ne sıkıntılar, ne üzüntüler ama hepsi geçmişte kaldı. Mesela oğlum artık lise 2 ye gidiyor, blog yapmaya başladığımda henüz ortaokula yeni başlamıştı. Sonra yıllardır çok istediğim bir şeyi yaptım ve İtalyanca kursuna başladım. 3 sınıf bitirdim şimdi yeni dönemi bekliyorum aynı hevesle.  Çok ama çok kitap okudum, hepsini paylaşırım sizinle, önemli bir kayıbım oldu ansızın; aklıma geldikçe yüreğimi acıtan, burnumun direğini sızlatan. Toparlanıyorum, yaralarımı sarıyorum, sarıyoruz ailece.

Ama Mevlana'nın da dediği gibi "Dünle beraber gitti düne ait ne varsa, bugün yeni şeyler söylemek gerek!"

Haydi bakalım sil yeni baştan,

Tekrar merhaba herkese

Yeşim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder