5 Ağustos 2011 Cuma

Heyyy Ben Geri Döndüm !

Ne çok olmuş ben birşeyler yazmayalı. Bir sürü şey yaşadım şu 4-5 ay içinde, bir kaç madde de özetleyecek olursak;
  1. Emekli oldum. (Evet şanslı azınlıktanım erken denebilecek bir yaşta emekli oldum)
  2. İşimden istifa ettim.
  3. Dövme yaptırdım (artık bir omuzumda bir kelebek ve kolumda oğlumun adı var)
  4. Tatile gittim ( ayrıntıları anlatırım)
  5. Bir sürü kitap bitirdim (bunları da paylaşıcam)
     Çok sevdiğim işimden ayrıldım, tabii başka  nedenleri de var ayrılmamın ama ben  "home office" çalıştığım için hem ev hem iş çok yoruluyordum, derken daral geldi e emekli de olmuşum daha niçin kendimi yıpratayım dedim ve istifayı bastım. Hemen arkasından oglumla beraber bir Bodrum yaptık dedeyi ziyaret ettik, sonra  1 hafta kadar Saroz yaptık diğer dedeyi ziyaret ettik, daha sonra sevgilim eşim bize bir sürpriz yapıp müthiş bir yere tatile götürdü. Karaburun'a gittik. Tam 312 tane virajdan  sonra Karaburun' a ulaşıp  " Nergis Otel" diye çok sevimli, müthiş manzarası olan bir otelde kaldık. Resimleri hemen paylaşıyorum.

Odamızdan görünen manzara

Nergis Otel Oda+ Kahvaltı konsepti ile çalışıyor.  Kahvaltı açık büfe değil, size özel hazırlanıyor, saat kaçta uyanırsanız uyanın. Kahvaltı şahane bir kuş sütü eksik, reçeller çeşit çeşit hiç duymamıştım, enginar reçelini bir de karabaş otu reçeli, herikisinide denedim ve bayıldım. Kahvaltı size özel hazırlandığı için bayılmış domates ve salatalıklar yok herşey  taptaze zaten onlarda otelin arkasında ki küçük bahçelerinde yetiştiriliyorlar. Kahvaltı resimlerini şimdilik maalesef buraya koyamıyorum onlar  eşimin telefonun da kaldı. Otelde toplam 10 oda var gitmek isteyenler http://www.nergisotelkaraburun.com.tr/ adresinden oteli inceleyebilirler. Öğle yemekleri için menü hazırlanıyor ama isteyenler için otel dışında da seçenekler mevcut tıpkı akşam yemeklerinde olduğu gibi. Karaburun doğanın henüz bozulmadığı nadir yerlerden biri, seneye tekrar gitmek için şimdiden gün sayıyorum.  Bu vesile ile de otelin sempatik  sahibesi Nursel Hanım'ı  ve tüm çalışanları da  sevgiyle selamlıyorum.
Bu fotoğrafı ben çektim. Gece çekimi yapmak epey zormuş

Gezimiz Çeşme- Alaçatı ile devam etti ama artık onu da başka bir postta anlatırım. Herşeyi birden tüketmemek lazım.