4 Eylül 2011 Pazar

NERDE KALMIŞTIK ?

Diyordum ki, diğer gezi  notlarımızı bir sonraki postta yazarım diye ama canım bugün bunu yazmak istemiyor.  Bugün bu yaz bitirdiğim kitaplardan söz etmek istiyorum. Bir kere Hayat ve Hüzün bitti, üzerine Veda'yı tekrar okudum. Hepsi muteşemdi,  hayat hariç her iki kitabı yer yer gözlerim dolarak okudum. Eğlenceli bir kitap olan Selindrella'nın ikinci kitabına başladım ama bitiremedim, ara sıra gelip gidip okuyorum, Şimdi  Canan Tan'ın "Yüreğim Seni Çok Sevdi" ye başlayacağım. Bu kış hedefim her ay bir kitap bitirmek. Bu yaz başında bir tesadüf sonucu tanıştığım biri beni başka bir kitapla ve başka bir felsefe ile tanıştırdı ki bu başka bir post konusu olmalı, "Meleklerle Yaşamak" diye bir kitap okudum ve öyle bir mucizelerle karşılaştım ki,  dediğim gibi bu başlı başına bir post konusu olmalı.

Konudan konuya atlıyorum ama  yeni diziler başlıyor, geçen sezon diziler devam ediyor  hangisini seyredeceğimi  şaşırdım vallahi kendime bir liste çıkarmam lazım hangi gün ne seyredilecek diye, Türk dizileri hariç bir de takip ettiğim yabancı diziler var, "Grey's Anatomy", "House" gibi. Bu arada eşim yeni bir dizi ile tanıştırdı beni "Games of Throne". Diziye başlarken pek bir isteksizdim ama ilk bölümden itibaren öyle bir sardı ki beni ikinci sezonu sabırsızlıkla bekliyorum. Bana dizi manyağı diyeceksiniz ama ne yapalım ben  böyleyim seviyorum tv karşısında çekirdek çitlemeyi, kanepeye uzanıp
dizi izlemeyi, Hani derler ya " ben belgeselden başka bir şey izlemem" diye,  ben öyle değilim film de izlerim, dizi de.

Sevgilerimle

Yeşim  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder