14 Eylül 2010 Salı

YAZMAYALI

- Ben yazmayalı şeker tadında bir bayram yaşadık cümbür cemaat, bu arada herkesin
  geçmiş bayramı kutlu olsun,
Küçük bir can'ı Nehir'i kaybettik, o şimdi melek oldu, üzüldüm çok, burnumun direği sızladı.    Allah geride kalanlara sabırlar versin. 
- Sonra  bir referandum geçirdik, bakalım hayatımızda neler değişecek se,
- Grip oldum ,  2 kutu peçete bitirdim yatıp uyumak istiyorum ama burnum tıkanıyor yatamıyorum,
- Oğlumun okulu başladı bir gayret okula gidiyor, artık  ortaokullu oldu oğlum
- Haaa bir de artık bal rengi saçlarım var.  (Deniz suyu ile aktı ama olsun)

Ne çok şey yaşamışım 1 haftada

Sevgiler,

3 yorum:

  1. Çook geçmiş olsun Yeşimcim,umarım en kısa sürede iyileşirsin,sana sıcak bir bitki çayı ve sıcacık bir battaniye gönderiyorum sevgiyle :)

    YanıtlaSil
  2. selıncım çok tesekkur ederim,
    bitki çayını ve battaniyeni severek kabul ettim

    YanıtlaSil
  3. oğluşa başarılı bir öğretim yılı diliyorum...
    nehir...her kırmızı oje sürdüğümde aklımda olacak minik melek...
    saçlarını güle güle kullan yeşimciğim...
    sevgiler

    YanıtlaSil