6 Eylül 2010 Pazartesi

40.000 BAKIM

Yaz bitti, yedik, içtik, gezdik, yüzdük falan derken yaz da bitti. Yeni bir mevsim başlıyor hayatımızda,
kendimizi yenilememiz lazım. Ben de kendimce 40.000 bakımına girdim. Saçlarım çok yıprandı denizden, güneşten, uçları röflelerim yüzünden iyice beyaza döndü artık radikal değişiklikler istiyorum, mesela bal rengine çevirmeyi düşünüyorum saçlarımı birde şöyle güzel katlı bir kesim istiyorum ama güvenebileceğim bir kuaför tanımıyorum Asya yakasında.  Benim yıllardır gittiğim kuaförüm sevgili Turan Abim, Nişantaşı'nda  çalıştığım için üstelik evden çalıştığım için Nişantaşı'na gitmek çok zor geliyor bana.

Asya yakasında güvenebileceğim kuaför önerebilecek var mı?

4 yorum:

  1. avrupa yakasında önerebilirim.

    YanıtlaSil
  2. İnsan kendini arada 40.000 bakımına almalı.Çok hak veriyorum size.Benim de yaz saçlarımı yıprattı ve bu sebeple bir süreliğine bende röfleli saçlarımı kendi rengine (açık kumral)boyadım.
    Bal rengini de ayrıca çok beğenirim....
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ben avrupa yakasında olduğum için anadolu yakasındaki kuaförlerden bi haberim.blogunuzla yeni tanışanlardanım.çok şeker bir oğlunuz var.blogunuzda çok şirin yazışmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. YORUM YAZAN HERKESE ÇOK TEŞEKKURLER

    DIMPLE ROCK
    KEŞKE O TARAFA GISDEBILSEM

    SIHIRLI GUNCE
    NIHAYET BAL RENGI OLDU SAÇLARIM AMA RÖFLELER TAM KAPANMADI 15 GUN SONRA TEKRAR BOYATMAK LAZIM

    SERPILCIM
    OĞLUM İÇİN YAPTIĞIN YORUMA ÇOK TEŞEKKUR EDERIM. AYRICA SENIN BÖCÜKLERİDE ÇOK ÖPERIM

    HERKESE SEVGİLER

    YanıtlaSil