4 Ocak 2011 Salı

OYYYY İÇİM DARALDI YAAA

Bu akşam benim dizim yayında değil.... Cücü ' de geç geldi. Boriş ders başında bende napayım  uzun zamandır izlemediğim "AŞK VE CEZA" yı izleyeyim dedim. Ufff içim daraldı  yaaa. Bir insanın başına bu kadar felaket mi gelir ? Yasemin'in sevgilisi Savaş ölüyor (yok ölmüyormuş ama o öyle sanıyor) sonra oğlu lösemi hastası oluyor, iş desen battı batıyo vah vah... Dizi başladığından beri şu ana kadar herkes ağlıyor, gözyaşı durmadı, hele Savaş'ın karısı Çiçek'in bir ağlaması var ki, sorma gitsin.... Ay ben buna daha dayanamıcam... Face de Cityville oynamaya devam etmeli en iyisi

3 yorum:

  1. Kesinlikle,icim kiyildi yani...

    YanıtlaSil
  2. bende dayanamam hemen ağlarım.

    YanıtlaSil
  3. Hiç izlemem..Ben sadece Papatyam'ı izliyorum :))

    YanıtlaSil