15 Aralık 2010 Çarşamba

SLEEPLESS IN SEATTLE

Geçen akşam zap yaparken birden çok sevdiğim  bir film olan "SLEEPLESS IN SEATTLE" a  rastladım. Film bittikten sonra ne mutlu uyudum anlatamam. Daha önce izlememe rağmen yine aynı keyifle izledim.
Bu tarz filmleri daha çok yapmalılar bence, bana güzel bir 90 dk yaşattı. Sanrım bu film Meg Ryan ile Tom Hanks'i bir araya getiren ilk filmdi.  İzleyenler bilir, film eşini yeni kaybetmiş, 8 yaşında bir çocuğu olan bir mimarın yaşama yeniden tutunmaya çalışmasını, hayatına yeniden birini katmaya çalışmasını anlatıyor.  İzlemeyenler için filmi anlatmayacağım ama güzeldi. Bu arada filmde esin kaynağı olan eski klasiklerden başrollerde Cary Grant ve Deborak Karr olan "An Affair To Remember" adlı filminden epeyce bahsedildi, merak ettim , netten bulup izlemek istiyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder