8 Ekim 2010 Cuma

İKİNCİ ŞANS

Hani bir söz vardır, herkes bilir ;
"Yarın bundan sonraki hayatının geri kalanının ilk günü olacak".  Bu söze göre herkese;
her yeni güne hayata yeniden merhaba demesi öğütlenir.
Bu söz her zaman , ne kadar hayata geçirilebilir bilmiyorum ama ben bir kere yaptım hemde nasıl !...
Bundan  tam 7 sene önce hayata tekrar tutundum, bırakmadım kendimi, ellerini hiç bırakmadım beni sevenlerin, aşkımın, oğlumun, ailemin ve tüm dostlarımın. Ama onlarda beni hiç bırakmadılar, hiç umutlarını kaybetmediler , sıkıca sarıldılar bana ve Tanrı'da bana ikinci bir şans verdi. Bugün benim ikinci doğum günüm.
Oğlum, Aşkım, Ailem, Dostlarım, Arkadaşlarım hepinizi ama hepiniz çok seviyorum.....

 Sevgiler

6 yorum:

  1. E BİZ SANA BAYILIYORUZZZZZZZZZZZZZ :):)))

    ENSENDEN ÇEKİP ÖPERİM SENİ :):)

    YanıtlaSil
  2. E BENDE SEVİYORUM SİZİ, YEĞENNNN

    YanıtlaSil
  3. sağlıklı,mutlu bir yeni yaş olsun senin için:)

    YanıtlaSil
  4. daha nice uzun yıllar olsun hepinize...

    YanıtlaSil
  5. cebcim çok teşekkür ederim
    adsız çok teşekkürler
    inci çiçegi, çok teşekkürler

    YanıtlaSil