7 Temmuz 2010 Çarşamba

Düşünce

İçimdeki bu sıkıntının sebebi nedir.? Başıma gelecek bir iş mi var  acaba!... Aman diyim tek bir şey daha kaldıracak gücüm yok. Sıcaktandır diyorum kendime, çalışma odam öğleden sonraları sıcak oluyor bunalıyorum, onun için işlerimi öğleden sonraya bırakmak istemiyorum ama birşey  yapasım da yok nedense, hayırlara çıkar inşallah ne diyim.

Çocukken herşey ne güzel, ne dert ne tasa, ne aksama ne yemek yapsam derdi, ne işleri nasıl yetiştirsem de hem eve hem işe yetebilsem derdi. Tek dertleri sıcaktan öğle saatleri bahçeye çıkamıyor olmaları bir de arasıra çözülecek testler, sorular.  Bazı şeyleri ben mi büyütüyorum bazen, anlamıyorum , çok mu detaycıyım, sürekli plan, program, yarını bugünden belirlemek isteği, yordu beni bu düşünceler artık. Ama yapamıyorum ki, çok isterdim hesap yapmadan yaşamayı, anı yaşamayı sadece ama nerde... Hep diyorum kendime, bırak zamana kendini, akışına bırak herşeyi ama bunuda  ancak 1 yada 2 gün uygulayabiliyorum sonra yine düşünceler, düşünceler.  Gidin başımdan, beynimden gidin kışt kıştttt.

Bu yüzden bu parça bugün iyi gider...

2 yorum:

  1. kazanmalı kaybetmeliyim aşk uğruna harb etmeliyim
    bu kızı yeniden büyütmeliyim farkındayım farkındayım :))) bende cok severım bu sarkıyı ama karamsar sarkıları da dınlemek ıstemıyorum

    YanıtlaSil
  2. öncelikle yorumun için teşekkür ederim her ne kadar bloğcular için hoş bir konu olmasa bile :)

    yayınlanamayn yrumlar için çözüm şimdilik kumanda panelinden ayarlardan yorumları ayrıca email adresine yönlendirmeniz ..email adresindn yayınlayabiliyorsunuz .

    ah bu iç sıkıntısı bende de var sebepsiz yere .havalar güya açtı bu seferde ruhum kapandı :)

    sevgiler

    YanıtlaSil