12 Temmuz 2010 Pazartesi

BEN


41 yaşımdayım ama bir türlü kadın gibi kadın olamadım. Şöyle alımlı, Yüksek topuklu ayakkabılarıyla saçlarını savura savura yürüyen, yürürken etrafına mis gibi parfüm kokuları yayan (ama bunu yapıyorum canım parfüme meraklıyız zaten), makyajsız sokağa çıkmayan, Saten gecelik yada pijama takımı giyen, evde bile topuklu terliklerle dolaşan ,bir kadın olamadım gitti.
Üzerinde bir jean pantalon yada bermuda , bir tshirt yada gömlek ve ayağında mümkünse Coverse ile dolaşan, saçlarını at kuyruğu yada hemen tepede bir topuz yapan, zorunlu olmadıkça makyaj yapmayan, bakım kremleri alan  ama sürmeye üşenen, yinede henüz bakımsız kadın katagorisine girmeyen,  yatarken kocasının tshirtlerini ve boxer şortlarını giyen fakat ilk yukarıda saydıklarıma çok özenen  ammavelakin uygulamayan bir kadınım ben ne yapayım ?

5 yorum:

  1. aynen bende topuklu ayakkabılar sadece özel günlerde giyilir.şimdi yaz geldi babetten parmak arası terliğe geçtim.makyaj yapanlara özenilir ama bi türlü kendine yapılamaz.yaz başından beri makyaj bile yapmadım. içimden gelmiyor ne yapalım yani:)

    YanıtlaSil
  2. Prensesim,
    karar verdim biz böylede güzeliz

    YanıtlaSil
  3. resim..eski burdaları hatırlattı bana,burda dergileri...
    nasıl rahatsam öyle giyiniyorum ben de...
    kadınca giyinmek yeni neslin sevdiği bişey:)

    YanıtlaSil
  4. bende çok yüksek olmasa da topuklu ayakkabı seviyorum hergün mutlaka hafif makyaj yapıyorum, hergün işe giderken başka türlü olmuyor

    YanıtlaSil
  5. başkasında görünce özendiğimiz ama kendimizde rahatlığın ön planda olduğu giyim tarzı tercihimiz,olsun yerinde nasıl olsa yapılıyor, sevgiler:))

    YanıtlaSil