4 Mart 2010 Perşembe

YA BU DİZİ KARAKTERLERİNE NELER OLUYOR ?

kavakelveda

melek  kapalı

Geçen sene “Kavak Yelleri” deki Efe ile başladı, önemli karakterlerin ölümü, sonra “ Elveda Rumeli” de Vahide’nin ölümü derken şimdilerde “Kapalı Çarşı” daki Cemal, ve en sonda “ Melekler Korusun” daki Salih Baba öldü.

greys a_20100205100600

“Grey’s Anatomy” deki “George” un ölümü le yıkılmıştım ama hadi “Izi” yaşadı en azından derken şimdi o da yaklaşık 5  yada 6 bölümdür yok ortada.

“Lost”  ta ölenleri hiç saymıyorum bile, sürekli birileri ölüp duruyor zaten.

Hey senaristler öldürmeyin şu karakterleri tam alışıyoruz, derken  adamlar birer ikişer gidiyor, bizde arkalarından haybeye gözyaşı döküyoruz.

Üzülüyorum valla……..

5 yorum:

  1. TEK DERDİMİZ BU OLSUN ABLACIĞIMMMM :)

    YanıtlaSil
  2. ya para da anlaşamıyorlar yahutta başka projeleri çıkıyor ve gidiyorlar bizede arkalarından hay allah ne oldu şimdi tamda alışmıştık demek düşüyor sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Bilge,
    aynen öyle haftaya salih baba başka bir dizide karşımıza çıkar artık
    selamlar

    YanıtlaSil
  4. Allahtan Lost'ta ölenler diriliyor :)

    YanıtlaSil
  5. Haydins,

    valla ben korkmaya başladım onlardan
    ne o ya zombi gibi..

    YanıtlaSil