22 Şubat 2010 Pazartesi

BEN YAZMAYALI..

Ben yazmayalı çok oldu galiba. Ama üzerinden bir taşınma geçti. Babamları nihayet yeni evlerine taşıdık. Umarım yeni ev onlara güzellikleri de beraberinde getirir. Onlar bu geçen kıştan beri epece üzülmüşlerdi nihayet rahata kavuştular.

Sevgililer günü kutusunun (Cücü içinyaptığım "AŞK" kutusu) resmini henüz bilgisayarıma aktarmadım. Ama unutmadım yakında yayınlayacağım.

Bu aralar oğluşum için okul arayışına girdik. bir telaştır başladı. Boran seneye 6. sınıfa başlayacak ve şimdiki okuluna devam etmesini düşünmüyoruz. Özel okulların sınavlarına girmesi için okullara başvurmaya başladık. Pazar günü bir tanesine girdi ve canım benim 425 puan aldı.  Bakalım ,aklımda bir okul daha var  (Çevre Koleji) şimdi onun sınavlarına başvuracağız. En çok ta o okulu istiyoruz inşallah olur. Valla bunlar çok zor kararlar. Anne ve Baba olarak bizde herkes gibi en iyisini istiyoruz onun için. İnşallah başarılı olur .  Bütün dualarım onunla.  Okullar hakkında yorumlarınız olursa çok mutlu olurum. Şimdilik hoşçakalın

2 yorum:

  1. merhabalar..
    blogunuz hayırlı olsun öncelikle bence güzel yazıyorsunuz..ilk yazınızı okudum acemi olduğunuzu yazmışsınız, yanlış anlamazsanız eğer, bence yazılarınızı hislerinize uygun fotoğraflarla renklendirebilrisiniz..
    ben de çok bişiy bilmiyorum ama buna önem veriyorum:)
    sormak istediğiniz bişiy olursa elimden geldiği kadar yardımcı olurum:)
    sevgiler
    zeynep..

    YanıtlaSil
  2. Zeynepcim
    çok teşekkur ederim,yorumlar için
    yavaş yavaş resim ekleme olayına da gireceğim. Öğreniyorum bakalım nasıl olacak
    olmazsa yardım isterim. çokk saol

    YanıtlaSil